pondělí 17. července 2017

Uvítací mňoukání

Mauria,
vítejte všichni na mém novém blogu! Oh, vyděsil vás můj originální pozdrav? Toho se neděste, tak mluvíme v CiAru všichni. A co je vlastně CiAr? Vše se brzy dozvíte...

Prvně musím mňouknout, že přicházím z blogu.cz (carlev15.blog.cz) a musím říci, že ho opouštím jen s velmi těžkým srdcem. Mám na něj přenádherné vzpomínky a právě tam jsem sdílela nejlepší části svého života, ale i ty neveselé... Proto jsem dlouho váhala, zda se přestěhovat svůj psací pelíšek sem, nebo zůstat. Jak jsem si vybrala vidíte. Blog.cz mi hodně dal, ale když jsem se dnes pokoušela napsat článek, který se mi třikrát smazal a pětkrát nešel zveřejnit kvůli pěti fotkám a ani ne půl A4 textu... rozhodla jsem se, že podstoupím tuto změnu.

Jistě bude trvat, než si tu zvyknu, než vše nastavím dle svých potřeb, než to tu bude hezké nebo alespoň koukatelné. Ačkoliv se moc snažím, stále si tu nemůžu najít nějaký svůj design, celé se to vždy jen nahodile rozhazuje. V tomhle mi můj starý blog chybí, ale věřím, že tato změna bude přínosná jak mně, tak i vám, co sledujete mé tlapy.

A o čem bude můj blog? Především o mně. Bude mým deníčkem, mým prostředkem ke sdílení vzpomínek, mou uměleckou internetovou paletou a bude jistě i mnohem víc. Určitě tu naleznete články o CiAru, mém vlastním fantasy světě, který bezmezně miluju. <3

Proč se blog jmenuje právě takto? Nu, měla jsem takové stránky na blogspotu už dvě, ale nikdy jsem se k nim nevrátila. První se jmenovala thaesia a druhá tayarinne. Jelikož mi ani jedna nešla po smazání prosadit, zvolila jsem kombinaci obou. Thaesia znamená v CiAru 'princezna' a Tayarinne je můj alias a jméno lví fursony.

Snad se vám tu bude líbit a pokud ne, Ouška vám jistě napeče sušenky, dle vašeho výběru, aby si vás udobřila.

Na mňoukanou ~


10 komentářů:

  1. Jen aby to s těmi sušenkami nebylo jak ta reklama na sýr Leerdammer! :D
    To teď nebudu muset chodit daleko, když jsi také na blogspot, awww. Věřím, že se ti bude dařit a že tě nebude zlobit tak, jako blog.cz. A když ano, prostě na ně pošli CiArské letectvo. :D
    Budu se těšit na další článke, urrrurrrr. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, CiAr je plně bezreklamový! xD
      Jooo, zkusila jsem to a myslím, že to nakonec byl i dobrý nápad. I když se mi tedy moc nelíbí ten vzhled, který byl na blogu lepší. :///
      Ano!!! CiArské letectvo vyřeší všecko. :'D
      I jáj u Tebe! Urrrurrrr. ~ ♥

      Vymazat
  2. to sis nemohla vybrat horší stránku než blogspot ?! Kterýkoliv jiný hosting je lepší než blogspot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tu spokojena. :) navíc ho používají i moji přátelé. :3

      Vymazat
    2. vadí mi že je to od zatraceného googlu. furt to cpe nějaký nabídky spojení na fb, youtube google+ který je nehorší .... mnohem lepší je bloger.cz blogspot je hrůza.

      Vymazat
    3. Já tohle všechno běžně používám, takže mi to vyhovuje. :)

      Vymazat
  3. Doufám, že se ti tu bude dařit :3 Budu se těšit na články od tebe
    Popravdě, já bych se také nejraději z blogu odstěhovala, jen bych nesměla být tak líná :D Štve mě to, jak se některé články nedají zveřejnit a ty nové reklamy :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě. :/ To zveřejňování článků bylo hrozné... ale tady jsem prozatím spokojená, až na design, ale to se dá překousnout. c: I když blog.cz byl moje srdcovka. ♥
      Jinak moc děkuju! OuO
      Kdyby ses také stěhovala, dej vědět. :333

      Vymazat
  4. Ah, dlouho jsem nenavštívila tvůj blog a jde to poznat O.O .. tak dlouho to už je a já teprve teď vidím tu krásnou stránku, která tady je. A ještě příjemnější uvítání. Toto si musím uložit :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe xD
      Děkuji moc za pochvalu. c: Ještě to není designově takové, jaké bych si přála (nastavení tady je o mnoho složitější), ale jsem ráda, že to tu vnímáš jako příjemné místečko. UvU

      Vymazat